Menu
ZŠ Městec Králové
Základní školaMěstec Králové

Adaptační výlet šestých ročníků

Adaptační výlet, který proběhl 17.-19. září, se všem žákům velmi moc líbil. Sraz byl v 7:45 na vlakovém nádraží. Jelo celkem 42 žáků a 3 učitelé.

Do vlaku se všichni bezpečně vešli. Pak se přestoupilo na druhý vlak, ve kterém se všichni bavili , protože paní učitelka Eliášová vykládala věštící karty všem žákům. Když jsme dojeli do Jičína, šli jsme celkem 7 km pěšky do penzionu. Cesta byla namáhavá pro většinu z nás a proto jsme byli rádi,když jsme spatřili penzion,kde jsme si mohli všichni odpočinout. Po krátkém odpočinku se všichni ubytovali. Pokoje byli pro 6 až 7 žáků. Za 2 hodiny už měli všichni vybaleno a byli najedení a každá třída tak vyrazila do lesa. Tam jsme si našli nějaké útulné místo, usadili se a povídali si o tom, kdo má jakou přezdívku, co rád dělá, čím se zabývá. Myslím, že se tím všichni lépe poznali a pan učitel Pavelka nám taky o sobě něco pověděl. A potom jsme si zahráli hru. Později jsme dorazili zpátky do penzionu a většina žáků si zahrála fotbal nebo přehazovanou a dokonce si někteří v lese začali stavět malé městečko jménem Hobitín. Navečer učitelé připravili táborák, sedli jsme si k němu a zpívali písně. Bylo už pozdě, všichni museli jít spát.
Další den ráno nás pan učitel vzbudil v 7:30 a šli jsme na snídani. Všichni si pochutnali a za chvíli vyšla 6.B připravit druhé třídě bojovku. Za patnáct minut vyšla 6.A s paní učitelkou Němcovou a plnila úkoly. 6.B si během cesty zahrála hru jménem Bomba. Proto cesta utíkala rychleji. 6.A splnila všechny úkoly správně a na konci narazila na druhou třídu a pak všichni společně šli zpět do penzionu. Po příchodu byl velmi dobrý oběd. Byla svíčková, která každému chutnala. Potom všichni šli ven, hráli míčové hry a stavěli Hobitín. Někteří se také projeli na velké trojkoloběžce. Potom učitelé zvlášť svolali svoje třídy a opět se trochu lépe poznávali. Každý si na záda přilepil papír a každý každému na něj napsal, co si o tom dotyčném myslí. Všichni se díky tomu teď znají lépe. Pak jsme šli zase ven. Když slunce zapadlo a byla noc, učitelé udělali další táborák a také si pro nás přichystali stezku odvahy. Většina žáků ji celou prošla, byli rádi. Potom se vrátili všichni k ohni a složili jsme slib, že každý z nás bude vzorným a poctivým žákem. Doufám, že nikdo na ten slib jen tak nezapomene. Kdo chtěl, mohl potom jít spát nebo zůstat u ohně a zpívat písně. Když byla skoro půlnoc, šli spát už všichni.
Další den už jsme měli odjet pryč. Takže každý, kdo vstal dříve než v 7:30 si už mohl začít balit věci. Pak všichni vstali a šli na snídani, kde si mohli dát chleba s máslem a k tomu čaj nebo mléko. Po snídani už si všichni sbalili všechno a mohli se rozhodnout, jestli pojedou do Jičína autobusem nebo půjdou pěšky. Já šel pěšky ještě s dalšími 16ti žáky. Když jsme dorazili, mohli jsme se projít po náměstí, zatímco ti co jeli autobusem na nás čekali. Většina žáků si na náměstí koupila něco k jídlu. Za hodinu jsme se připojili k druhé třídě a čekali jsme na vlak. Všichni už jsme se těšili domů. Za 50 minut jme přestoupili na další vlak, kterým jsme jeli asi také 50 minut a hned potom jsme šli na autobus, který nás už konečně odvezl do Městce Králové. Na vlakovém nádraží se všichni rozešli a šli domů.
Na tomto výletě jsem se s ostatními spolužáky lépe poznal a moc bych chtěl na podobný ještě někdy jet.