Menu

Naše škola v přírodě Beskydy Čarták

Z našich deníčků

Sobota 11.6.2016

Druhý den, jóóó už je tady..radosti je plno všady... Ráno jsme vstaly a šly jsme na rozcvičku. Pak jsme si daly snídani. Potom všichni šli na procházku. K obědu jsme měli knedlíky a dobrou omáčku s masem. Jeli jsme do Rožnova. Tam jsme viděli spoustu krásných chaloupek a kováře. Pak byla výborná večeře. Děkujeme celému personálu, učitelkám a panu řidiči, že tu s námi jsou a mají pevné nervy :-)

AUTORKY: Jana Kolářová, Natálka Vlková, Sašenka Draga a Verunka Kubálková

Ráno jsme vstaly. Měly jsme výbornou snídani. Pak jsme šli ven. Začalo pršet, takže jsme museli jít zpátky do hotelu. Bude oběd a moc nás zajímá, co budeme mít. Po poledním klidu jedeme do skanzenu. Ve skanzenu jsme viděli staré stroje, viděli jsme tam i kovářství a mlýn. Myslely jsme, že budeme cestou  soutěžit, ale nesoutěžily. Anička byla zklamaná. Byl tam strašně velký kopec. Když jsme tam došli, byla tam veliká rozhledna. Bylo tam hodně schodů a byla opravdu veliká. Potom jsme musely jít zase dolů a bolely nás nohy. A byly jsme spokojené, že jsme došly dolů. A v 18 hodin jsme jeli autobusem do našeho hotelu. Teď jsme se navečeřeli a měli jsme špagety.

AUTORKY: Lucka Lazarová, Lenka Lazarová, Anička Horáková

Dnes jsme vstali v 7:30 hodin a v 7:30 byla rozcvička před chatou. Poté byla snídaně. Potom jsme se šli převléct a šli na vycházku, při které jsme hráli bažinu. Když jsme přišli na hotel, tak jsme měli oběd a k němu jsme měli čočkovou polévku a guláš s knedlíkem. O poledním klidu jsme se mohli navštěvovat, tak jsme byli skoro všichni na pokoji č. 21 na párty. Když polední klid skončil, tak jsme jeli na výlet do Rožnova pod Radhoštěm. Také jsem byli na rozhledně, na kterou překvapivě všichni vylezli. Když jsme se vrátili, tak jsme měli večeři, ke které byly špagety. Potom jsme šli psát tento deník.

AUTOŘI: Amálka Majerčinová, Viktorka Chárová, Martin Kříž a Tom Hotovec

Jeli jsme autobusem do Rožnova. Paní nás provedla olejnicí, kovářstvím a mlýnem. V olejnici byl cítit olej. V kovářství kovář koval podkovy. V mlýně se mlela mouka, a když se zapnul mlýn, tak jsme se lekly a poskočily jsme. A potom jsme šli na rozhlednu, a ta cesta byla hrozně, hrozně, hrozně dlouhá. Při tý hrozně dlouhý cestě jsme několikrát zakoply. Když jsme přišli na rozhlednu, byla opravdu nádherná.